لوسیفر | Lucifer


 

به نام خدا

 

نام قبل از سقوط شیطانی است که بنابر متون ادیان موجب سقوط آدم شد. ریشه نام لوسیفر از زبان لاتین به معنی آورنده نور است. به همین دلیل است زهره گاهی نیز لوسیفر خوانده می‌شود.

 

 

شیطان یک فرشته خوبی بود او هنوز هم یک فرشته است با تمام استعداد ها و قدرتش .او هنوزم یک فرشته است ولی از نوع بدش.در ابتدا نام شیطان  لوسیفر بود که معنای آن چیزی شبیه به ستاره درخشان است.در کتاب مقدس و دیگر نوشته های کهن , ستاره ها نماد فرشتگان هستند.بر این اساس می توان بفهمیم که لوسیفر در بین فرشتگان جایگاه خاصی داشته است.

فرشتگان حالتی بین انسان و خدا دارند , فرشتگان فقط از روح تشکیل شده اند اما شبیه خدا نیستند بلکه مخلوق خدا هستند.آنها جاودان نیستند ولی به صور مداوم نیز در حال تغییر نیستند.بخاطر تغییر سریع فیزیکی بدن ما (حتی قبل از سقوط آدم و حوا) علم و دانسته های ما محدود بوده است.ما به طور کامل و دقیق درهیچ زمان درک کاملی از پیامدهای زندگیمان نداریم.

 لوسیفر خواسته یا نا خواسته در باره انسان شدن مسیح و ملکه شدن مریم می دانست.به نظر من لوسیفر مقام مریم مقدس و یا انسان شدن مسیح را نپذیرفت.او تمایل به پذیرش برتری انسانها را به هیچ عنوان نداشت.چون به باور وی انسان ها ذاتا پایین تر از او بودند.به نظر من فرشتگان نیز ابتدای امر تحت مجموعه ای از آزمایشات قرار گرفتند البته نه لزوما شبیه آزمایشاتی که بر روی ما در زندگی انجام میشود.

لوسیفر در نظرگرفته شده بود که یک فرشته خوبی باشد,اما پاسخی خودخواهانه به درخواست خدا داد.لوسیفر گفت :من خدمت نمی کنم ,و او خدمت نکرد.لوسیفر انتخاب کرد چیزی را که وجود نداشت…عظمتش را.

عظمت فقط برای خدا است , شکوه و جلالی که خاص خداست.همه موجودات دیگر ناقص و نیازمند هستند.این حقیقتی هست با تغییر شکل وی از یک فرشته خوب به بد نام وی نیز از لوسیفر(فرشته برجسته) به شیطان(دشمن ) تغییر یافت .او دشمن خالق است و دشمن همه مخلوقات…

 

 

 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: